Τη Δευτέρα 16 Ιουλίου πραγματοποιήθηκε ο τελευταίος πριν τις καλοκαιρινές διακοπές Ανοικτός Καφές στην Κηφισιά: Ιστορίες Επιχειρηματικής Επιτυχίας. Ένας καλοκαιρινός καφές στη Βίλα Κώστα, αυτή τη φορά στο πλαίσιο του προγράμματος νεανικής επιχειρηματικότητας του Δήμου Κηφισιάς «Φυτώριο Νεανικής Επιχειρηματικότητας», όπου είχαν ευκαιρία να ακούσουν τις πολύ ενδιαφέρουσες ιστορίες των εταιρειών και οι συμμετέχοντες του προγράμματος.
Ο κ.Χρήστος Ραφτογιάννης μας παρουσίασε τη δημιουργία του CityCrop, το οποίο είναι ένα mini high tech θερμοκήπιο, ή καλύτερα μίνι ψυγείο, στο όποιο αναπτύσσονται αυτόματα λαχανικά, φρούτα, βότανα και φαρμακευτικά φυτά. Το CityCrop φροντίζει επίσης για την αυτόματη λήψη θρεπτικών συστατικών, την εξισορρόπηση του pH, τον έλεγχο της θερμοκρασίας, τον έλεγχο της υγρασίας και την εξουδετέρωση των οσμών. Το CityCrop είναι ελεγχόμενο από smartphone, ώστε να μπορεί ο χρήστης να μεγαλώνει τα φυτά του από οπουδήποτε. Κύριος στόχος του CityCrop είναι να κάνει την παραγωγή λαχανικών και βοτάνων υψηλής ποιότητας, χωρίς φυτοφάρμακα, εύκολη για όλους και ανεξάρτητα από την εμπειρία τους.
Ο κ. Γιώργος Στέγγος και η ομάδα της Cyclefi δημιούργησε την πρώτη υπηρεσία επιβράβευσης για σακούλες απορριμμάτων ανακύκλωσης, εισάγοντας ουσιαστικά στην αγορά την 1η σακούλα απορριμμάτων για ανακύκλωση που επιβραβεύει το καταναλωτικό κοινό. Kάθε φορά που οι καταναλωτές θα προμηθεύονται το πακέτο της Cyclefi με τις σακούλες απορριμμάτων για ανακύκλωση, θα επιβραβεύονται άμεσα, με μοναδικές εκπτώσεις και online προσφορές τις οποίες παρέχουν οι συνεργάτες της. Με αυτό τον τρόπο, δίνoνται στους χρήστες επιπλέον κίνητρα για να ανακυκλώσουν, ενώ παράλληλα εκπαιδεύονται σχετικά με τον αντίκτυπο που έχει η ανακύκλωσή τους, κάθε φορά που «σκανάρουν» τη μοναδική μπλε αυτοκόλλητη ετικέτα με το mobile app της Cyclefi. Στόχος της υπηρεσίας είναι να ευαισθητοποιήσει το καταναλωτικό κοινό, προκειμένου να διαχειρίζεται πιο αποτελεσματικά τα απορρίμματά του στην καθημερινή του ζωή και, παράλληλα, να συμβάλει στη μείωση των εξόδων του νοικοκυριού του.
Μετά το τέλος της κάθε παρουσίασης υπήρξε χρόνος για ερωτήσεις από το κοινό, το οποίο έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τις καινοτόμες ιστορίες και δημιουργήθηκε ένα πολύ ευχάριστο και φιλικό κλίμα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
- 1 από 642
- επόμενη ›